آشنایی با دانشگاه های تهران – دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(قسمت دوم)

3K
اجاره سوئیت مبله در تهران

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم . از جمله دیگر زمینه هایی که دانشگاه در آن ها فعالیت دارد می توان به موارد زیراشاره نمود: حوزه ی معاونت غذا، دارو، کارخانجات مواد غذایی، کارخانجات مواد آشامیدنی، مواد آرایشی بهداشتی، ترک اعتیاد، تامین دارو، توزیع دارو، مرکز ملی اطلاع رسانی دارو و همچنین سموم و مرکز رسیدگی به شکایات غذایی و آرایشی و بهداشتی استان تهران در معاونت غذا و داروی این دانشگاه قرار گرفته است.

در میان دانشکده های علوم پزشکی سراسر ایران رتبه ی اول مختص به دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و بعد از آن دانشگاه پزشکی شهید بهشتی قرار دارد. در زمینه ی دندان پزشکی دانشگاه شهید بهشتی رتبه ی نخست در کشور را دارد که متقاضیان برای قبولی در آن رشته باید رتبه های بسیار عالی را کسب کنند.

 دانشجویان دندانپزشکی این دانشگاه علاوه بر دروسی که تمامی دانشجویان دندانپزشکی طی می کنند باید 14 دوره ی نخصصی  دیگر بگذرانند.

انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی از باسابقه ترین انجمن اسلامی های کشور میباشد که در تاریخ 16 آذر ماه سال 48 شمسی و قبل از انقلاب شروع به کار کرد. آغاز این انجمن اسلامی مربوط به سخنرانی دکتر شریعتی در دانشکده پزشکی وقت می باشد.

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتحادیه ی انجمن های اسلامی تشکیل شد و انجمن اسلامی دانشکده بهشتی نیز به این مجموعه منتقل شد. هم اکنون این عضو یکی از قویترین اعضای انجمن های اسلامی سراسر کشور به حساب می اید و دو رای دارد.

انحمن اسلامی این دانشگاه کارهای سیاسی بسیاری انجام داده است که از ان جمله می توان به نگارش نامه های تند علیه دولت تدبیر و امید در سالهای اخیراشاره کرد. نامه ی دیگری از این تشکل به وزارت بهداشت فرستاده شده است که در طی آن جنجال زیادی پیش آمد که موضوع آن واردات بسیار موارد تراریخته شده به کشور بوده است. نام این نامه عبارت بود از: روپوش کثیفجنجال زیادی آفرید.

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله در تهران با امکانات رفاهی کامل .

بالاتر اشاره شد که دانشگاه شهید بهشتی دارای 13 دانشکده می باشد. این دانشکده ها عبارت اند از: دانشکده پزشکی ، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده پرستاری و مامائی دانشکده داروسازی، دانشکده پیراپزشکی، دانشکده بهداشت، دانشکده توانبخشی، دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذائی، دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست، دانشکده طب سنتی، دانشکده فناوریهای نوین پزشکی، دانشکده آموزش علوم پزشکی، دانشکده مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین

با اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.

بیمارستان ها و مراکز درمانی متعلق به دانشگاه نیز عبارت اند از: مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت‌الله طالقانی (بیمارستان طالقانی) ، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید (بیمارستان کودکان مفید)، مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی لقمان حکیم (بیمارستان لقمان) ، مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی شهدا(بیمارستان شهدا) مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مسیح دانشوری (بیمارستان مسیح دانشوری) ، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (بیمارستان امام حسین)، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی اختر (بیمارستان اختر)، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس (بیمارستان مدرس)، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه (بیمارستان مهدیه)

مقاطع تحصیلی که دانشگاه در آن ها دانشجو می پذیرد عبارت اند از: مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، دکترای حرفه ای ، تخصصی و و فوق تخصصی در دوره‌های روزانه و شبانه.

همچنین این دانشگاه در حال حاضر 13000دانشجو دارد.

اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست