معرفی بهترین کافه های تهران که باید ببینید (2)

670
بهترین کافه های تهران+ایران ماوا

معرفی بهترین کافه های تهران که باید ببینید (2)

کافه‌های تهران یکی از بهترین مکان‌های پایتخت برای قرار‌های دو نفره و دوستانه محسوب می‌شوند. اکثر این کافه‌ها با فضا‌های دلنشین و زیبا از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. در این فضا می‌توانید به استراحت پرداخته و ساعاتی را با دوستان خود در آرامش سپری کنید. اگر برای نخستین بار به تهران سفر کرده‌اید و یا هنوز بهترین کافه‌های تهران را به خوبی نمی‌شناسید، این مطلب می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در ادامه برخی از بهترین کافه های تهران معرفی شده است. تهران گردی و خرید از مراکز مختلف ممکن است شما را خسته کند. به همین دلیل برای رفع خستگی، بازدید از یک کافه و یا بهترین رستوران های تهران در یک گوشه دنج می‌تواند لذت بخش باشد.

کافه چای بار با بهترین صبحانه‌های ایرانی و فرنگی

این کافه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران در بلوار اندرزگو قرار دارد. در صورتی که برای اقامت در پایتخت، در این مکان اقدام به اجاره سوئیت مبله در تهران کرده باشید می‌توانید از این کافه دیدن کنید. این کافه دارای فضای سرسبز و دلنشین است که در ساختمان کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد. این ساختمان به دوره قاجار تعلق داشته و فضای باز دلنشین آن می‌تواند ساعات خوشی را برای شما رقم بزند. در حیاط این کافه میز و صندلی‌ها چیده شده است و سایه‌بان‌های فضای باز از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می‌کنند. محیط با صفا و دنج کافه باعث می‌شود تا شما بتوانید ساعاتی به دور از زندگی شهری و روزمرگی‌ها سپری کرده و حس و حال خوبی پیدا کنید. جوی آب از وسط حیاط می‌گذرد که می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

منوی این کافه مملو از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع است که می‌تواند از ویژگی‌های برجسته آن به شمار رود. صرف انواع صبحانه ایرانی، فرانسوی، انگلیسی، آمریکایی و انواع املت، خوراک لوبیا، پنکیک و غیره هر بازدیدکننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

کافه عمارت روشنان با معماری قدیمی و پذیرایی سنتی

یکی دیگر از کافه‌های زیبا و دلنشین و از بهترین کافه‌ های تهران کافه عمارت روشنان است که ساختمان آن یک معماری قدیمی مربوط به دوره قاجار و اوایل پهلوی دارد. درون این کافه دو حیاط به نام‌های حیاط سایه و حیاط آفتاب وجود دارد که هر دو می‌توانند با دکوراسیون نوستالژیک و قدیمی خود محل ‌ایده‌آلی برای استراحت محسوب شوند. این کافه برای افرادی که در فصل زمستان از حیاط استفاده می‌کنند وسایل گرمایشی مناسب را فراهم کرده است. درون عمارت کافه یک کتاب فروشی قرار دارد که می‌تواند برای عاشقان کتاب جالب توجه باشد.

در این کافه می‌توانید از انواع میان وعده، صبحانه و نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه بستنی استفاده کنید. در برخی از فصول سال انواع کارگاه‌های ادبی و هنری، نشست‌های مختلف، برنامه‌های فلسفی و تربیتی و… در این کافه برگزار می‌شود.

کافه گراند حیات؛ منظره‌ای از یک تراس و حیاط دلنشین

این کافه خوب و دلنشین در خیابان پاسداران قرار داشته و فضای باز و دلنشین سالن آن می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر اجاره سوئیت در تهران و در این منطقه را مد نظر قرار داده‌اید، می‌توانید از این کافه و تراس دنج آن با گلدان‌های زیبا و غذای با کیفیت بهره‌مند شوید. این کافه از جمله کافه‌های پرطرفدار در تهران است که معمولاً فضای آن سریع پر شده و برای مراجعه به آن باید از قبل اقدام به رزرو جا کنید. در منوی این کافه انواع پاستا، ساندویچ، سالاد، نوشیدنی‌های سرد و گرم از جمله چای ماسالا، دبل اسپرسو، قهوه انواع کوکتل به همراه کریسپی شیک و انواع دمنوش سرو می‌شود.

کافه باغ کاریز؛ فضایی دلنشین و منظره‌ای دیدنی

یکی دیگر از کافه باغ‌های معروف پایتخت واقع در خیابان شریعتی کافه کاریز است. این کافه دارای فضای روباز است که محیط آرام و زیبای آن می‌تواند یک تجربه متفاوت برای شما باشد. از جمله ویژگی‌های مهم این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه ‌های تهران ارائه شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، امکان کشیدن سیگار فضای روباز و غیره هستند. یک فضای داخلی دو طبقه نیز در این کافه وجود دارد و می‌تواند برای افرادی که به دنبال فضای خصوصی‌تر هستند، مناسب باشد.

در منوی این کافه نیز می‌توانید انواع غذا‌های فرنگی و ایرانی، کیک و دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم و دمنوش را سفارش دهید. چیدمان زیبای صندلی دور حوض در حیاط به همراه گلدان‌های زیبا می‌تواند لذت نوشیدن و خوردن غذا را چند برابر کند. اگر اجاره سوئیت ارزان در تهران را مدنظر قرار داده‌اید، بازدید از این کافه به شما پیشنهاد می‌شود.

کافه ژوان و پذیرایی با انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی

یکی دیگر از کافه‌های روباز تهران کافه ژوان است که با فضای دلنشین خود، دکوراسیون مدرن و کارکنان حرفه‌ای می‌تواند بهترین پذیرایی را از شما به عمل آورد. در این فضای دلنشین امکان سفارش انواع پیش غذا، نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع پیتزا، ساندویچ و برگر و خوردن بهترین صبحانه‌های تهران را خواهید داشت. به علت استقبال زیاد از این کافه بهتر است پیش از مراجعه برای رزرو جا اقدام کنید.

کلمه کلیدی: بهترین کافه های تهران

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط
فهرست