بهترین رستوران تهران برای مسافران

644
بهترین کافه های تهران+ایران ماوا

بهترین رستوران تهران برای مسافران

قبل از سفر به تهران، مهم است بهترین رستوران تهران بشناسید و حتی لیستی از آنها تهیه کنید. اولین دلیل این است که تهران یک شهر بزرگ است و تعداد زیادی رستوران در آن وجود دارد، بنابراین به راحتی ممکن است گمراه شوید و وقتتان را به هدر دهید. لازم است قبل از سفر به تهران تحقیق کنید و در کنار بررسی اطلاعات اجاره خانه مبله در تهران، لیستی از بهترین رستوران‌ها را هم در اختیار داشته باشید. همچنین مهم است موقعیت جغرافیایی رستوران‌ها را بررسی کرده و نزدیک‌ترین رستوران را به خانه اجازه‌ای خودتان انتخاب کنید. برای سهولت کار شما ما این لیست را آماده کرده‌ایم تا سفر خوشی را تجربه کنید.

کاخ رستوران لیدوما (شهرک غرب)

بهترین رستوران برای مسافران+ایران ماوا

بهترین رستوران برای مسافران+ایران ماوا

اگر به دنبال شیک ترین رستوران های تهران برای ثبت خاطرات هستید، لیدوما را در رأس لیست قرار دهید. کاخ رستوران لیدوما یک رستوران لوکس در تهران است که در طبقه بالای مرکز خرید لیدوما قرار دارد. این رستوران دارای فضاهای مسقف و روباز است و به میزبانی میهمانان برای برگزاری میهمانی و جشن‌ها می‌پردازد. معماری، دکوراسیون و لوسترهای مجلل این رستوران بسیار متفاوت و چشم‌نواز هستند. رستوران لیدوما در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان استقبال می‌کند و منوی غذای آن شامل انواع پیش‌غذا، سالاد، غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی است.

همچنین در کافه لیدوما (که یکی از بهترین کافه های تهران است) قهوه‌ها، چای و دم‌نوش‌های گرم و سرد، ماکتل، نوشیدنی‌های سرد و شیرینی‌ها نیز قابل سفارش هستند. کیفیت خوب غذا و سرویس‌دهی مناسب از ویژگی‌های این رستوران است. برای استفاده از این امکانات باید به آدرس شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی و مرکز خرید لیدوما بروید.

رستوران قجری (هفت تیر)

رستوران قجری هم به عنوان بهترین رستوران تهران در این لیست قرار می‌گیرد، زیرا به سبب طراحی و دکوراسیون تاریخی و سنتی خود، آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به محیط‌های سنتی و تاریخی دارند را به شدت جذب می‌کند. در این رستوران سنتی، شما می‌توانید غذاهای خوشمزه ایرانی را بچشید که قطعا برایتان خاطره‌ای شگفت‌انگیز را به ارمغان خواهد آورد. فضای رستوران قجری با داشتن تم تاریخی و چیدمان سنتی ایرانی، همراه با سرو غذا در ظروف مسی (که یادآور دوران قاجار هستند)، مورد توجه دوستداران تاریخ و هنر ایرانی قرار می‌گیرد. به همین دلیل اکثر مسافرانی که آپارتمان مبله در  تهران و منطقه هفت تیر را در نظر گرفته‌اند، حتما از رستوران قجری دیدن می‌کنند.

در منوی جذاب رستوران قجری، غذاهای متنوع ایرانی معرفی می‌شوند که همگی دارای طعم و مزه‌ای لذیذ و خوشمزه هستند. به عنوان مثال، چلو چاق کباب، چلو جوجه درباری، طعام شاه ناز، چلو جوجه مجلسی و غیره از جمله این غذاها هستند. به دلیل فضای آرام و دلنشینی که در رستوران قجری وجود دارد، این مکان گزینه‌ای مناسب برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. رستوران قجری همه‌روزه به جز یکشنبه‌ها، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۶ آماده خدمت‌رسانی به میهمانان است. در این رستوران محدودیتی در ارائه وعده نهار وجود دارد و تنها در این زمان غذا سرو می‌شود. در نتیجه باید در همین بازه زمانی به هفت تیر، بلوار کریم‌خان و خیابان ایرانشهر بروید.

رستوران سنتی عقیق بابا قدرت (نیاوران)

بهترین کافه های تهران+ایران ماوا

بهترین رستوران برای مسافران+ایران ماوا

رستوران سنتی عقیق بابا قدرت هم یک مجموعه پذیرایی است که به شیوه‌ای سنتی از مهمانان خود استقبال می‌کند. این مجموعه دو شعبه در مناطق جماران تهران و بلوار امام رضا مشهد دارد. رستوران عقیق بابا قدرت به عنوان بهترین رستوران تهران، دارای یک سفره‌خانه با فضای ترکیبی از سنتی و مدرن و دو تالار (ظرفیت 750 نفر) پذیرایی بزرگ برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها است.

طاق‌های کاشی‌کاری و شیشه‌های رنگی زیبای سفره‌‎خانه بابا قدرت، از ابتدا نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم بعد از برنامه ریزی برای اجاره سوئیت مبله در تهران، حتما از این رستوران در ابتدای خیابان جماران (پلاک ۱۱) دیدن کنید.

در فضای سنتی این رستوران زیبا، می‌توانید از طعم غذاهای دریایی، ایرانی، نوشیدنی‌های طبیعی و پیش‌غذاها لذت ببرید. در منوی این رستوران می‌توان انواع کباب‌ها (کوبیده مخصوص، جوجه‌کباب درباری، شیشلیک، برگ، سلطانی و بختیاری)، ماهیچه، گردن، زرشک پلو با مرغ درباری، ماهی قزل‌آلا، میگوی سرخ‌شده با سس تارتار، کشک بادمجان، انواع سالاد (فصل، شیرازی، کاردینال) و نوشیدنی‌ها را پیدا کرد. در سفره‌‎خانه بابا قدرت در روزهای آخر هفته، اعیاد و مناسبت‌های ویژه با موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

کلمه کلیدی: بهترین رستوران تهران

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط
فهرست