معرفی بهترین کافه های تهران که باید ببینید(1)

666
بهترین کافه های تهران+ایران ماوا

معرفی بهترین کافه های تهران که باید ببینید(1)

کافه گردی یکی از بهترین تفریحات در سفر به تهران محسوب می‌شود که در بین بسیاری از افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است. کافه‌های متعدد و متنوع در پایتخت انتخاب بهترین کافه‌ در تهران را سخت خواهد کرد. در صورتی که در پایتخت زندگی می‌کنید یا قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید با سر زدن به یکی از این کافه‌ها ساعاتی را برای خوردن و نوشیدن و آرامش در کنار دوستان سپری کنید. سبک طراحی و دیزاین به همراه معماری و فضای خاص کافه‌های تهران هر بازدید‌کننده‌ای را به خود جذب می‌کند. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین کافه های تهران را به شما معرفی کنیم.

کافه گدار اثر معمار فرانسوی در تهران

یکی از کافه‌های معروف در زمان تهرانگردی کافه خانه گدار است که اثر معمار سرشناس فرانسوی محسوب شده و از جا‌های دیدنی تهران به شمار می‌رود. این کافه روباز با فضای زیبا و دلنشین می‌تواند لحظات خوشی را برای شما به یادگار بگذارد. پس از عبور از راهروی ورودی کافه، حیاط کافه توجه شما را جلب خواهد کرد.

البته این کافه فضای سرپوشیده‌ای به شکل یک ساختمان دو طبقه نیز دارد که اثر معمار فرانسوی به نام آندره گدار است که پیش از این سال‌های زیادی در ایران زندگی کرده و اثرات و بنا‌های بسیاری را به یادگار گذاشته است. در وسط حیاط کافه یک حوض فیروزه‌ای با لبه‌هایی از سنگ که از دل آن‌ها آتش بیرون می‌زند قرار دارد. در این کافه علاوه بر استفاده از فضای عمومی می‌توان با میز‌های دور حیاط فضای خصوصی‌تر را انتخاب کرد. در صورت اقامت و اجاره منزل مبله در تهران، بازدید از این کافه پیشنهاد می‌شود.

بهترین کافه های تهران+ایران ماوا

بهترین کافه های تهران+ایران ماوا

کافه گودو یاس یک گوشه دنج در شلوغی پایتخت

این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه‌های تهران و گوشه دنج در پایتخت محسوب می‌شود. بنای این کافه یک ساختمان قدیمی و با صفا است که در گذشته به عنوان منزل علی حاتمی مورد استفاده قرار گرفته بود. اکنون این خانه قدیمی بازسازی شده و به عنوان یک کافه دنج با نام گودو از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. درون حوض وسط کافه ظروف چینی قدیمی چیده شده و در اطراف آن گل‌های رنگارنگ قرار دارند.

یک درخت خشک قدیمی نیز درون حیاط قرار گرفته که از آن برای آویز شاخه‌های لوستر استفاده شده است. در صورتی که به این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران سری بزنید علاوه بر مشاهده منظره جذاب حیاط می‌توانید از غذا و نوشیدنی‌های ایرانی استفاده کنید.

کافه رنسانس از بهترین کافه‌های غرب تهران

این کافه یکی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها در لیست یکی از بهترین رستوران های تهران واقع در منطقه غرب است که دکوراسیون مدرن و غذای جذاب آن باعث جلب توجه مخاطبان شده است. این کافه با دو فضای باز و سرپوشیده میزبان مراجعه‌کنندگان بوده و کافی شاپ نیز دارای دو سالن اصلی و وی ‌آی ‌پی است. امکان رزرو سالن وی آی ‌پی به صورت شخصی و یا برای برگزاری جشن‌های مختلف از قبیل جشن تولد وجود دارد. اگر چند روزی مهمان تهران بوده و برای اجاره سوئیت مبله در تهران اقدام کرده‌اید، بازدید از این کافه رستوران را از دست ندهید.

کافه سینسیر؛ مدرن و لاکچری

اگر به ستوران و کافه‌های لاکچری علاقه دارید می‌توانید سری به کافه سینسیر بزنید. دکوراسیون مدرن و لاکچری این کافه به همراه غذا و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی می‌تواند برای شما جالب توجه باشد. از جمله طراحی‌های جذاب در این کافه می‌توان به مبلمان زیبا، پنجره‌های بزرگ و آباژور‌های آویزان شده از سقف اشاره کرد که همگی فضای خاص و زیبایی را ایجاد کرده‌اند. این کافه یکی از بهترین کافه‌های شمال تهران محسوب شده و به همین دلیل قیمت منوی آن نسبت به دیگر کافه‌ها کمی گران‌تر است

کافه تهرون همراه با تم نوستالژیک

یکی از کافه‌های جذاب با دکوراسیون اروپایی در پایتخت کافه تهرون است که تم نوستالژیک و فضای جذابی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کاوه دنج و دوست داشتنی می‌توان به عدم استفاده از ظروف پلاستیکی برای حفظ محیط زیست اشاره کرد. در این کافه هر میز یک نام جداگانه داشته و برای سرو غذا‌ها و نوشیدنی‌ها از ظروف قدیمی استفاده می‌شود. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران با فضای جذاب خود به بازار بزرگ و هتل‌های تهران نزدیک بوده و می‌تواند برای افرادی که به پایتخت سفر کرده و اجاره سوئیت ارزان در تهران را در نظر داشته‌اند، بهترین انتخاب از بین دیگر کافه‌ها  محسوب شود.

کافه نادری از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران

از بهترین و قدیمی‌ترین کافه‌های تهران می‌توان به کافه نادری اشاره کرد که کمتر کسی در تهران وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. این کافه از گذشته پذیرای روشنفکران و فرهیختگان بوده و قدمت آن به صد سال می‌رسد. کاغذ دیواری‌های قدیمی با پنجره‌های چوبی پوشیده شده از پرده مخمل قرمز می‌تواند برای علاقمندان به‌اشیاء تاریخی جذاب باشد. یک راهرو کم عرض در زمان ورود به کافه خودنمایی می‌کند که عکس‌های قدیمی و جذابی به دیوار آن آویزان شده است. کارکنان ارمنی این کافه بسیار خوش برخورد بوده و در سرو غذا و نوشیدنی بسیار ماهر هستند. این کافه در خیابان جمهوری تهران واقع شده است.

کلمه کلیدی: بهترین کافه های تهران

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط
فهرست