آشنایی با دانشگاه های ایران – دانشگاه آزاد(قسمت دوم)

1K
اجاره سوئیت مبله در تهران

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم . تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در همان سال نیز عبارت بود از:

استاد: 576 نفر

دانشیار: 883 نفر

استادیار: 8150 نفر

مربی: 19971 نفر

مربی آموزشیار: 502 نفر

و جمع کلی اعضای هیات علمی عبارت بود از: 30083

تعداد اعضای هیات علمی در سال مشابه در موسسات زیر عبارت بودند از:

دانشگاه های دولتی: 18282

وزارت بهداشت: 12672

پیام نور: 2829

موسسات غیر انتفاعی: 2234

وزارت آموزش پرورش: 134

دانشگاه فنی حرفه ای: 80

و…

ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله در تهران با امکانات رفاهی کامل . با توجه به اطلاعات بالا به سادگی می توان فهمید که دانشگاه آزاد اسلامی دارای بیشترین اعضای هیات علمی در کشور بوده است.

تعداد استادیاران این دانشگاه در سال 1393 سیزده هزار نفر بوده است.

بالا تر به تعدادی از اعضای هیات موسس اشاره شد اکنون به تمامی اعضای آن اشاره می کنیم: اکبر هاشمی رفسنجانی (رییس) ، عبداله جاسبی ، عبدالکریم موسوی اردبیلی ، میرحسین موسوی و احمد خمینی بودند. پس از رحلت احمد خمینی که پس از رحلت وی حسن خمینی جانشینش شد.

بعد از وقوع انقلاب فرهنگی تعداد اعضای هیات موسس به 9 نفر افزایش یافت که این افراد به آن اضافه شدند: حسن حبیبی ، علی اکبر ولایتی ، محسن قمی ، حمید میرزازاده .علی اکبر ناطق نوری بعدها با فوت حسن حبیبی جایگزین وی شد.

علی محمد نوریان در سال 1393 توسط هاشمی رفسنجانی به ریاست هیات مدیره گماشته شد. بعد ها پس از فوت هاشمی، رهبر ایران علی اکبر ولایتی را به ریاست هیات موسس دانشگاه گماشت. دکتر ناطق نوری نیز از هیات موسس دانشگاه استعفا داد که بعد ها یکی از اعضای هات علمی از وی سوالاتی درباره ی تغییرات چیش آمده در دانشگاه پرسید که البته ناطق نوری در جواب نامه ی وی نامه ای نوشت که: بنده از عضویت در هیئت مؤسس استعفا داده‌ام و اصلاً در جریان آنچه در دانشگاه آزاد وی می‌گذرد نیستم و به هیچ وجه در امور دانشگاه دخالت نداشته و ندارم. بنابراین آنچه در مورد اینجانب گفته می‌شود بشدت تکذیب می‌شود.

این واقعه یعنی استعفای ناطق نوری به سال 1396 و در تاریخ 2 مرداد افتاد.

عالی ترین مرجع تصمیم گیری درباره دانشگاه ها هیات امنا می باشد که در این دانشگاه سه نفر از اعضای هیات موسس و برخی بخش های دیگر هستند که به آنها اشاره خواهد شد هستند. طبق قانون یک نفر از اعضای مرجع تصمیم گیری که از هیات موسس هستند باید حتما روحانی باشد. در حال حاضر هیات امنای دانشگاه عبارت اند از: علی اکبر ولایتی ، سید حسن خمینی ، عبداله جاسبی ، محمد مهدی طهرانچی ، سیدحسن قاضی زاده ی هاشمی و منصور غلامی و محمد محمدیان.

با اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید. و سه نفر از اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشیاری یا بالاتر که هیچ‌گونه سمت مدیریتی و حکومتی غیر از تدریس و پژوهش نداشته باشند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد مهدی طهرانچی ، فریدون عزیزی و فرهاد رهبر .

مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده ی ریاست عالیه آن است. ریاست عالیه این دانشگاه توسط هیات امنا این دانشگاه منصوب می شود. مدرک اعطایی این دانشگاه به دانشجویان مدرکی مجزا و مخصوص به خود دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی همانند دیگر موسسات زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می کند. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های اسلامی سراسر جهان می باشد و همانطور که در بالاتر هم به آن اشاره شد ریاست آن را عبدالله جاسبی بر عهده دارد.

از رئیسان این دانشگاه  در طول زمان می توان به این افراد اشاره نمود:

-عبدالله جاسپی که ریاست آنرا از سال 61 الی 90 بر عهده داشت.

-فرهاد دانشجو که از سال 90 تا شهریور ماه سال 92 در این حوزه فعالیت می کرد.

-حمید میرزاده که بعد از فرهاد دانشجو از سال 92 الی 96 ریاست دانشگاه را عهده دار بود.

-علی محمد نوریان پس از حمید میرزاده از اردیبهشت سال 1396 الی تیر ماه همان سال عهده دار این منصب بود.

-فرهاد رهبر نیز از 25 تیر( در تاریخی که علی محمد نوریان از این منصب برکنار شد) الی 28 مرداد سال 1397 ریاست دانشگاه را بر عهده داشت.

-محمد مهدی طهرانچی که از تاریخ 28 مرداد ماه 1397 تا به کنون رییس این دانشگاه بود.

اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست