بهترین رستوران‌های تهران را می‌شناسید؟

598
بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران‌های تهران را می‌شناسید؟

استفاده از یک لیست شامل بهترین رستوران های تهران برای همه کسانی که از این شهر دیدن می‌کنند، مهم است. اینکه یک مسافر بتواند در طول سفر خود از غذاهای خوشمزه و تجربه‌ غذایی بی‌نظیر لذت ببرد، اهمیت بسیاری دارد. انتخاب رستوران‌های با کیفیت و معروف به مسافران این امکان را می‌دهد که فرهنگ و میراث غذایی تهران را هم تجربه کرده و در کنار مردمان خونگرم این شهر، از تجربه‌ متفاوت خود لذت ببرند. علاوه بر این، انتخاب بهترین رستوران‌ها می‌تواند به مسافران کمک کند تا از جنبه‌ بهداشت و سلامتی غذای مصرفی خود هم مطمئن باشند. پس با ما همراه باشید تا این لیست را ببینیم.

 رستوران مسلم (15 خرداد)

رستوران مسلم واقع در بازار 15 خرداد، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است و مورد توجه بسیاری از ساکنان و مسافران این شهر قرار گرفته است. غذای معروف این رستوران، ته‌چین ویژه مرغ است که توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. نام «ته‌چین ویژه مسلم» نشان دهنده تخصص این رستوران در این زمینه است. علاوه بر ته‌چین، سایر غذاها نیز کیفیت بسیار خوبی دارند. رستوران فضای داخلی مناسبی نیز دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید، اما یادتان باشند طرفداران این رستوران همیشه در صف های طولانی می‌ایستند. اگر تصمیم دارید پس از اجاره خانه مبله در تهران، برای بازدید از جاهای دیدنی تهران برنامه ریزی کنید، می‌توانید مسلم را برای وعده غذایی‌تان در نظر بگیرید.

رستوران گردان (برج میلاد)

می‌دانید بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان، در بالای برج میلاد (بلندترین برج ایران) واقع شده است؟ این رستوران دارای دکوراسیون داخلی بی‌نظیر و چشمگیری است و قطعا در لیست بهترین رستوران های تهران جایگاه خاصی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، چرخش 360 درجه است که در ارتفاع 276 متری، منظره‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را به مشتریان ارائه می‌دهد.

رستوران گردان برج میلاد خدمات خود را در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد و انواع پیش‌غذاها، پیتزا، پلوها، خوراک‌ها، سالادها، دسرها و رولت مرغ به طعمی لذیذ سرو می‌کند. توصیه می‌شود برای صرف شام در این رستوران، از قبل میز خودتان را رزرو نمایید.

رستوران کوبابا (جردن)

وقتی به دنبال لیست رستوران های مدرن تهران هستید، حتما نام کوبابا را مشاهده خواهید کرد. رستوران کوبابا با منوی گسترده‌ای از غذاهای متنوع، از جمله غذاهای یونانی و عربی، شناخته می‌شود. این رستوران چهار شعبه دارد که در هر یک از آن‌ها امکان استفاده از فضای باز هم در نظر گرفته شده است. پیش غذای پنج مزه سرد نیز از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران محسوب می‌شود. علاوه بر کیفیت غذا، دکوراسیون زیبا و رفتار مطلوب پرسنل نیز جزو ویژگی‌های جذاب این مکان محسوب می‌شوند.

رستوران مرشد (نیاوران)

رستوران مرشد در خیابان باهنر (نیاوران)، بعد از جماران در ابتدا یک آشپزخانه بود و سپس به یک رستوران تبدیل شد. اکنون این رستوران چند شعبه دارد و به چلوکباب‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. مرشد با حفظ کیفیت، همچنان غذاهای لذیذی را ارائه می‌دهد تا مسافرانی که اجاره سوئیت مبله در تهران و منطقه نیاوران را در نظر گرفته‌اند، تجربه غذایی خوبی را داشته باشند. اگر قصد دارید این رستوران را ببینید، تجربه غذاهایی مانند چلوکباب، برگ، خوراک گردن یا قیمه را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران جزو بهترین‌های تهران محسوب می‌شود و حتما باید یک بار از آن دیدن کنید.

بهترین رستوران های تهران؛ رستوران کباب شمرون (میدان تجریش)

اگر علاقه‌مند به غذاهای کبابی هستید، حتما از رستوران کباب شمرون دیدن کنید. اینجا بهترین رستوران های تهران از نظر مردم است و شعبه‌های خود را در سه نقطه از شهر (از جمله اندرزگو، نیاوران و تجریش) راه اندازی کرده است. این رستوران از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و ساختمانی متشکل از سه طبقه با یک تراس فوق‌العاده در طبقه آخر که به سمت میدان تجریش دارد. غذاهای خوشمزه‌ای آن مانند کباب بره، شیشلیک، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بدون استخوان، لقمه گوسفندی و میکس کباب خانواده نظر اکثر مشتریان را به خود جلب می‌کنند.

این مجموعه در شعبه اندرزگو، ساندویچ‌های کبابی متنوع را نیز موجود کرده است. در صورتی که اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران را در نظر داشته‌اید و فاصله شما تا این رستوران زیاد است، می‌توانید غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را با پیک موتوری در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط
فهرست