اماکن دیدنی تهران – باغ موزه هنر ایرانی

3K
اجاره سوئیت مبله در تهران
برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم .
یکی از موزه های ایران که دارای آثار هنری با ارزشی می باشد باغ موزه هنر ایرانی نام دارد.
در ابتدا بگوییم که چون اسم این مجموعه، باغ موزه است نباید فکر کنیم که این موزه نیز همچون باغ موزه گیاهان محل نگهداری گیاهان مختلف است ، بلکه این موزه به دلیل ساختمان و شکلی که دارد به این نام معروف شده است.
ساختمان آن بدین شکل است که در میان باغی زیبا آثار متعددی در قالب یک موزه قرارداده شده است .
در واقع در تعریف باغ موزه می توان گفت محلی است که در کنار حفظ و در مقابل دید گذاشتن آثار، فضایی را فراهم کند که بینندگان با دیدن آن احساس لذت کنند.
ساختمان این موزه که مربوط به یک قرن اخیر است در ابتدا مربوط به سینما و مسائل وابسته به آن بوده است که بعد ها با تغییراتی که در آن انجام شد به باغ موزه تغییر داده شده است .
همان طور که گفته شد این موزه ، موزه ای هنری می باشد و بخش های آن نیز تماما هنری می باشد که از جمله آنها می توان به نگارخانه، فروشگاه محصولات فرهنگی هنری، پخش فیلم ، کارگاه های هنری ، نمایشگاه های عکس و … اشاره نمود.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله د رتهران با امکانات رفاهی کامل .
آثار هنری که در این باغ موزه وجود دارد همگی به صورت ماکت می باشند و اصل آن ها در این موره نیست اما خود این ماکت ها آثار با ارزشی به حساب می آیند زیرا با ظرافت و دقت فراوان ساخته شده و در نوع خود آثار هنری بسیار زیبایی به حساب می آیند.
 این ماکت ها به دست هنرمندان اروپایی ساخته شده که از لحاظ تاریخی نیز بی اهمیت نیستند زیرا تحول معماری را از قبل از اسلام تا دهه های اخیر به نمایش می گذارند.
علاوه بر این ماکت ها، نگاره های بر روی دیواره های باغ نیز آثار بسیار زیبایی را در نوع خود تشکیل داده اند.
در واقع، گذر در این موزه این حس را به انسان می دهد که گویا دور تا دور ایران را گردش می کند.
از جمله ماکت هایی که در این موزه به چشم می خورند عبارت اند از:
هشت بهشت، چهل‌ستون، گنبد‌قابوس، شمس‌العماره، سی‌و‌سه‌پل، کاروانسرای مهیار، باغ‌فین کاشان، نقش رستم، برج‌آزادی، برج‌میلاد، مقبره دانیال ‌نبی ‌و قره کلیسا،‌ آثار حجمی ‌هنرمندان انجمن مجسمه‌ سازان ایران، کافه گالری، نمایشگاه عکس های تهران قدیم در دیوار های حاشیه باغ به صورت دوره ای، کارگاه استاد‌ – شاگردی در کارگاه آفرینش هنری و…
قبلا گفته شد که در این موزه کارگاه های هنری نیز در نظر گرفته شده است.
 این کارگاه ها برای افراد هنرجو یک نوع فرصت به حساب می آیند ومی توانند در آن ثبت نام کنند و پس از کسب موفقیت اقدام به دریافت مدرک از همان جا کنند .
نمایشگاه عکس این موزه نیز کاربری خاص خود را دارد.
با اجاره سوئیت مبله د رتهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید.
 این نمایشگاه هر ماه تعداد بیست تابلو نقاشی را در دید عموم می گذارد، که این امر خود باعث افزایش جذابیت موزه می شود.
‌در این موزه علاوه بر آثار هنری اروپایی، آثار هنری دیگری از هنرمندان کشور های مختلف، از جمله عراق، هلند، به چشم می خورد که هر کدام دارای ارزش بالایی می باشد و برگزیده ی یک دوره مسابقات در تهران به حساب می آیند.
علاوه بر آثاری که گفته شد ، فضای سبز این موزه بسیار جذاب است و بسیاری از افرادی که از موزه دیدن می کنند به دلیل همین فضای سبز است.
 ماکت های این موزه برای افراد محقق و جویای علم بسیارجالب می باشد و سالانه اردوهایی از طرف دانشگاه ها و مدارس برای بازدید از موزه برپا می شود .
باغ موزه هنر ایرانی با متراژی کمتر از یک هکتار در منطقه الهیه تهران واقع شده است و از لحاظ معماری مربوط به دوره پهلوی اول است.
اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست