آشنایی با محله های تهران – اکباتان (قسمت دوم)

3K
اجاره آپارتمان مبله در تهران
برای اجاره آپارتمان مبله در تهران با ما تماس بگیرید.
تعداد بلوک های موجود در فاز اول 10 عدد است.
 این بلوک ها به دو قسمت تقسیم شده که عامل تقسیم شدن آنها استادیوم های شهید دستگردی و راه آهن می باشند.
 به این شکل که یکی از این بخش ها 4 بلوک را در خود جای داده ودیگری 6 بلوک را. بخشی که 4 بلوک دارد در شمال و بخش 6 بلوکی در جنوب استادیوم واقع شده اند. اولی را بلوک بالا و دومی را بلوک پایین می گویند. علاوه بر این دو بلوک یک مدرسه به نام شهید عموییان در این فاز قرار دارد.
تا کنون به معرفی بخش های فازیک پرداختیم اکنون به معرفی بلوک های آن می پردازیم:
بلوک a1 شهرک اکباتان، بلوک c شهرک اکباتان، بلوک b شهرک اکباتان، بلوک a2 شهرک اکباتان، بلوک 3  aشهرک اکباتان، بلوک b2 شهرک اکباتان. بلوک های معرفی شده همگی مربوط به بخش جنوبی یا همان بلوک پایین بودند اکنون به معرفی بلوک های شمالی یا بالایی می پردازیم؛
بلوک های3B ، 4A ، 5A، 4B همگی متعلق به بخش شمالی فاز یک می باشند.
از بازارچه های فاز یک می توان به بازارچه جنوب ورزشگاه و چهار بازارچه در شمال اشاره کرد.
دلیل تفاوت نام های بلوک ها تفاوت در معماری آنها می باشد. بین بلوک های A و B و C تفاوت های عمده ای وجود دارد که از جمله آنها می توان به تعداد اتاق خواب ها در واحد های آنها اشاره کرد. بلوک های A دارای آپارتمان های دو خوابه در دو طبقه از طبقه های خود می باشند و بلوک های B به کل آپارتمان دو خوابه ندارند.
 بلوک های A دارای 14 ورودی اند و بلوک هایB دارای 18 ورودی می باشند. اما در مورد شیوه ی ساخت بلوک های C  می توانیم بگوییم که به کل معماری متفاوتی در آنها به کار گرفته شده یعنی اگر بین واحدهای B و C اندک شباهتی دیده می شود، همان شباهت نیز در بلوک های C به چشم نمی خورد به جز اینکه به مانند b آپارتمان دوخوابه ندارند. این بلوک ها دارای 15 ورودی می باشند.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره  آپارتمان مبله در تهران
اکنون به معرفی فاز دوم و سپس فاز سوم می پردازیم:
مهمترین تفاوت ساختمان های افاز دوم با دو فاز دیگر دوبلکس بودن خانه های آن است.
 به علاوه ی این یکی از واحد های آن به نام بلوک 5 دارای استخر و سونا می باشد. به اضافه ی مواردی که گفته شد این فاز نیز به مانند دو فاز دیگر دارای امکاناتی چون مقاومت ۹ ریشتری در مقابل زلزله، تأسیسات و رایزرهای عالی، شوتینگ‌های استاندارد، پارکینگ‌های بسیار وسیع، دوسری پله فرار عریض، سرانه فضای سبز بی‌مانند و نورگیری فوق‌العاده و … می باشد.
 بزرگترین مجتمع تفریحی، رفاهی، تجاری و گردشگری نیز در این فاز به چشم می خورد. فاز دوم به صورت زوج و فرد به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود. 5 مدرسه نیز در این فاز به چشم می خورد.
فاز سوم دارای چهار بلوک می باشد و از دو فاز جدید تازه سازتر است. چهار بلوک این فاز عبارت اند از E1 E2 D1 D2. علاوه بر این بلوک های مسکونی ساختمان های دیگری در فاز سوم هستند که عبارت اند از:یک مجتمع تجاری با چهل واحد و دو مدرسه نحت عنوان های حضرت معصومه و شهید اشرفی اصفهانی.
گفتنی است که ظاهر تمام ساختمان های مسکونی اکباتان در سه فاز شبیه هم و کاملا مشابهند.
اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید با ما تماس بگیرید.
اجاره آپارتمان مبله در تهران با ایران ماوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست