آشنایی با دانشگاه های تهران – دانشگاه خواجه نصیر (قسمت دوم)

4K
اجاره سوئیت مبله در تهران

برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم . ریاست این دانشگاه را دکترعلی خاکی صدیق عهده دار است.

امروزه دانشکده های این مجموعه ی عظیم افزایش یافته است و دانشگاه در زمینه های زیر دارای دانشگاه مجزا می باشد:

دانشکده ریاضی، دانشکده شیمی، دانشکده فیزیک، دانشکده مهندسی برق، دانشکده مهندسی صنایع، دانشکده مهندسی عمران، دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشکده مهندسی مکانیک ، دانشکده مهندسی وعلم مواد ، دانشکده مهندسی نقشه ‌برداری ، دانشکده مهندسی هوافضا، دانشکده مهندسی ژئودزی و ژئوماتیک ، دانشکده علوم

هر ساله بر اساس رتبه بندی هایی که درباره ی تمامی دانشگاه های جهان انجام می شود، دانشگاه ها دارای رتبه هایی در سطح جهانی و داخل کشور خود می شوند. مثال هایی از این رتبه بندی ها که دانشگاه خواجه نصیر نیز در آنها رتبه کسب کرده را مثال می زنیم:

این دانشگاه در رتبه بندی ISI در شمار یک درصد تولیدکنندگان برتر علم در دنیا معرفی شده است. بر اساس رتبه بندی تایمز در سال 2016 نیز دارای رتبه ی 601 الی 800 دانشگاه های جهان و بین 7 دانشگاه برتر ایران قرار گرفته است. بر اساس همین رتبه بندی در سال 2018 این دانشگاه دارای رتبه ی 601 الی 800 جهان و در رتبه ی 173 آسیا و در بین 5 دانشگاه برتر ایران و بالاتر از شریف و تهران قرار گرفت.

 ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره سوئیت مبله در تهران با امکانات رفاهی کامل . این دانشگاه در برخی رشته ها رتبه ی دوم و در برخی سوم و در برخی دیگر چهارم کشور را دریافت کرده است. رشته هایی که این دانشگاه در آن ها رتبه ی دوم را کسب کرده است عبارت اند از: رشتهعلومکامپیوتر. رشته هایی که در آن ها رتبه ی سوم را کسب کرده است نیز عبارت است از: رشته‌هایفیزیکونجوم،شیمیمحضومهندسیعمومی و در رشته های مهندسیعمران،مهندسیمکانیکوهوافضا،مهندسیبرقوریاضیوآمار رتبه ی چهارم را کسب کرده است.

نظام رتبه بندی دیگری موسوم به NTU  در سال 2016 دانشکده ی مهندسی مکانیک خواجه نصیر را در رتبه ی 146 جهان قرار داد. نظام رتبه بندی URAP  دانشگاه خواجه نصیر طوسی را در زمینه ی علوم فنی و مهندسی  در جایگاه 460 جهان قرار داد.

بر اساس رتبه بندی لایدن یا LEIDEN  دانشگاه خواجه نصیر طوسی در زمینه ی علوم فنی مهندسی در بین 10 دانشگاه برتر ایران و 161 آسیا و 368 جهان قرار گرفت.

طرح اداغام واحدهای پراکنده ی دانشگاه خواجه نصیر از سالهای پیش مطرح بوده است.برای این امر برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده بود که در زیر به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

با اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق ایران ماوا آسایش و آرامش را تجربه کنید. ابتدا قرار بود تمام دانشکده ها در محل دانشکده ی هوافضا تجمیع شوند که این طرح منتفی شد. چند سال بعد شایعاتی درباره ی ادغام دانشگاه عباسپور با دانشگاه خواجه نصیر مطرح بود اما با ادغام دانشگاه عباسپور با شهید بهشتی پرونده ی این شایعات بسته شد.

چند سال بعد صحبت هایی درباره ی ادغام سه پردیس ونک، رضایی نژاد و سید خندان توسط رییس دانشگاه وقت یعنی مجید قاسمی مطرح شد که البته این طرح هم منتفی شد. پراکنده بودن واحدها و دانشکده های دانشگاه خواجه نصیر مشکلات زیادی فراهم نموده است از این رو مسوولین همواره به فکر ادغام آنها بوده اند.

از دانش آموختگان مشهور این دانشگاه می توان به افراد مشهوری اشاره کرد که امروز در مناصب مختلف فرهنگی، سیاسی و… مشغول به کار هستند یا در گذشته بوده اند. این افراد عبارت اند از:

داریوش رضایی‌نژاد (پژوهشگردفاعی وهسته‌ای که در۱مرداد۱۳۹۰توسط عوامل اسراییل با شلیک پنج گلوله درمقابل منزلش ترورشد)

محمد ناظمی اردکانی (وزیرسابق تعاون)

علی رضوانی بیدگلی (مؤلف ومحقق برجسته حوزه مدیریت)

محمد علی‌آبادی، سیاستمدار،رئیس سابق سازمان تربیت بدنی،رئیس سابق کمیته ملی المپیک

 

علی اکبر موسوی خوئینی، نماینده مجلس ششم، دبیرکل پیشین سازمان دانش آموختگان ایران

مصطفی محمد نجار (وزیرکشورسابق)

فرزاد حسنی (مجری تلویزیون)

اجاره سوئیت مبله در تهران با ایران ماوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست